هزینه بازسازی چقدر است ؟

با ما همراه باشید

هزینه بازسازی بسته به متراژ و متریال مورد استفاده متغیر است. تیم بازسازی پیمان با بازید رایگان از ساختمان شما و پیشنهاد متریال و روش های گوناگون

از صفر تاصد، تخریب تا بازسازی، یا نوسازی بخش های مختلف ساختمان و برآورد فعالیت های مورد نیاز، قیمت را به شما اعلام خواهد کرد.

چگونه با هزینه کم بازسازی کنیم؟

اگر مشکلی در زیر ساخت بنای شما وجود ندارد، بهترین روش پیشنهادی ما برای نو سازی و دادن رنگ و بوی تازه به ساختمان شما، رنگ کردن دیوارها یا

نصب کاغذ دیواری، رنگ کردن کابینت ها یا تعویض قسمت های فرسوده کابینت، چسباندن کف پوش لیمنت بر روی سرامیک ها یا موزاییک های قدیمی و

حذف قسمت های کاذب مثل گچ بری ها یا دکورهای قدیمی و حذف اپن یا جزیره می باشد.

کدام راه برای بازسازی منزل سریعتر و کم هزینه تر است ؟

خانه از قسمتها ی مختلقی ساخته شده است و هر خانه بنا بر قدمت آن و کهنه بودن هر قسمت نیاز به زمان و هزینه ی مشخصی برای بازسازی دارد . برای بازسازی منزل اولین نکته ی مورد توجه ،هزینه ی هریک از بخشهای ساختمان و در نتیجه برآورد هزینه ی کل است با نظارت و اجرای افراد متخصص در این زمینه بدون نیاز به آزمون و خطا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری خواهد شد .

بازسازی اصولی اما کم هزینه

یکی از مهمترین ویژگی های بازسازی اصولی یک ساختمان در نظر گرفتن سلامت بخش تاسیساتی آن است . بهتر است بنا بر نیاز افراد و بخشهای مختلف ساختمان بازسازی به صورت اصولی و کم هزینه انجام شود از مهمترین نکات در مورد سلامت تاسیسات هر قسمت میتوان به:

  • عایق بندی کف حمام و سرویس بهداشتی
  • استفاده از تهویه مناسب برای سرویس بهداشتی
  • تعویض لوله های پوسیده ساختمان
  • استفاده از کابینتهای pvc و غیره …  اشاره کرد.

 

هر چند راههای غیراصولی و غیر استاندارد زیادی برای بازسازی با هزینه ی کمتر هست اما به دلیل پایین آوردن ایمنی ساختمان اصلا پیشنهاد نمی شود.

تلاش تیم ما بر آن است که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و ایمنی به شما عزیزان عرضه کنیم. در ادامه برای بررسی بازسازی قسمت های مختلف منزل خود با ما همراه باشید.

موارد پیشنهادی برای بازسازی قسمت های مختلف

دیوار : راه سریع و کم هزینه و همچنین خوب برای بازسازی دیوارها استفاده از رنگهای روغنی یا رنگ اکرولیک است .

سقف : بهترین گزینه ی پیشنهادی ما به شما برای بازسازی سقف استفاده از رنگهای پلاستیکی میباشد .

کف : آسانترین و سریعترین راه برای بهبود کف استفاده از انواع سرامیک های ۶۰*۶۰ و لمینت های متنوع میباشد .

آشپزخانه : بعد از اجرای موارد ایمنی و تاسیساتی برای آشپزخانه و تعویض شیرآلات پوسیده ، استفاده از کابینت های MDF و کابینت ها یPVC  به منظور جلوگیری از نفوذ آب و استفاده از کاشی کاری دیوارها به صورت پراکنده یعنی قسمتهای خالی بین کابینتها آسانترین و سریعترین راه برای بهبود سلامت تاسیسات و کیفیت آشپزخانه میباشد .

سرویس بهداشتی : بعد از تعویض و تعمیر لوله های پوسیده وعایق بندی اصولی کف ، بهتر است از سنگ و سرامیک جدید برای سرویس استفاده شود .

اتاق خواب : مورد پیشنهادی ما برای دیوار اتاق خواب نیزاستفاده از رنگهای ملایم روغنی و اکرولیک میباشد همچنین استفاده از کمدهای دیواری ریلی بجای کمد های قدیمی و استفاده از آیینه کاری های CNC روی درب کمدها میتوان به آزاد سازی فضا و کم کردن هزینه ها کمک کرد .

توجه : عدم برنامه ریزی مناسب و بی توجهی به نیازهای اساسی وهمچنین گرفتن تصمیم های عجولانه و نامعقول توسط افراد غیرمتخصص برای بازسازی میتواند موجب اتلاف وقت و هزینه های زیادی شود .

برای دریافت مشاوه رایگان با ما تماس بگیرید

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn
Twitter
Facebook

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.