ساخت کلبه های چوبی درکُردان

ساخت کلبه های چوبی درکُردان

arman door bazsazi

پروزه طراحی و ساخت ویلا در کردان 

نوع پروژه : طراحی و ساخت ویلای چوبی

تاریخ ساخت : سال ۱۳۹۸

محل اجرا : ساخت ویلا در منطقه زیبای کُردان

شرکت مجری : شرکت بازسازی پیمان

 

بازدید ، نقشه برداری و طراحی فضای باغ 

برای ساخت کلبه های چوبی در منطقه ی کردان جهت بازدید به محل مورد نظر واقع در نزدیکی کرج رفتم . بازدید زمین های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر مربعی ، طراحی فضای باغ و نقشه برداری آن را انجام دادهپس ازمشورت و گرفتن تایید نظریه کارفرمای عزیزنسبت به ایده و طراحی سازه ، تیم بازسازی پیمان  کار اجرای خود را آغاز کرد .ایجاد سطح فون دانسیون و صفحه ستون را شروع کردیم و سازه چوبی محکم جهت اسکلت ساختمان را نصب کردیم.

 

 

طراحی و ساخت داخل کلبه 

بعد به سراغ تاسیسات و برق و لوله کشی زیرساختهای کلبه رفتیم ایزوله کردن کف حمام وسرویسها وسپس کاشی و سرامیک آنرا اجرا کردیم .رنگ آمیزی دیوارها جلوه ی زیبایی به فضای چوبیمان بخشید در فضای آشپزخانه کابینتهای چوبی ، پنجره های دوجداره و درب ضد سرقت برای ورودی کلبه و درب های داخلی اتاقها را از جنس چوب انتخاب و نصب کردیم . برای در سرویسها و حمام از جنس pvc ضد آب استفاده کردیم . در آخر برای گرمایش و سرمایش داخلی کلبه به سلیقه ی کارفرما ازشوفاژ استفاده کردیم . بیرون کلبه را محوطه سازی و جاده کشی برای راحتی رفت و آمد اعضای خانواده و چند نیمکت برای نشستن اجرا کردیم .

 

فضاسازی محوطه ی ویلاهای چوبی

دقت وجدان کاری تیم بازسازی پیمان ورضایت مشتری عزیزباعث شد همکاری ما ادامه پیداکرده و تعدادی کلبه ی دیگر به سفارش ایشان در زمینهای نزدیکش در کردان و یا حتی در شهر شمال طراحی و اجرا کنیم . که بعضی هایشان دو یا سه طبقه و دوبلکس و بزرگتر و خاص تر بودند استخرسرپوشیده داخلی ، سونا ، جکوزی ، آلاچیق هایی در فضای باغ ، تراسهای زیبا و خوش ویو و محوطه سازی بزرگتر به همراه استخر روباز، حوض و فواره و یا آبنماهای زیبا و دل انگیز در محوطه ی باغ طراحی و اجرا کردیم .

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn
Twitter
Facebook