بازسازی رستوران در جردن

بازسازی رستوران در جردن

1

پروژه ی طراحی و بازسازی رستوران در خیابان جردن 

 

 

نوع پروژه : بازسازی رستوران

تاریخ بازسازی : سال ۱۳۹۴

محل اجرا : بازسازی در خیابان جردن تهران

مدت زمان اجرا از زمان سفارش : ۴۰ روز

 

تخریب آرایشگاه زنانه در یک مکان قدیمی ۲۰ ساله 

جهت کارشناسی و بازدید از محل مورد نظر واقع در جردن رفتم و آنجا با فضای یک آرایشگاه قدیمی زنانه در یک مکان ۲۰ ساله مواجه شدم که باید تخریب و تخلیه میشد تا فضای یک رستوران طراحی و اجرا شود . اولین نیاز رستوران طراحی یک آشپزخانه ی عالی و فول امکانات برای راحتی و سریع شدن کار آشپزها بود. طراحی فضای سالن غذاخوری زیبا و دنج جهت لذت بردن مشتریان ، وجود یک سردخانه ، اضافه کردن چند سرویس بهداشتی و تمام اولویتها ی کارفرما در این صنف کاری را در نظر گرفته کار طراحی را انجام دادم .مرحله ی تخریب را با برداشتن سرشورها ، آینه های دیواری و تمام دکورهای آرایشگاه شروع کردیم و به سرعت لوکیشن ازهرگونه شئ تخلیه شد بدلیل محدودیت فضا در ارتفاع ، مجبور بودیم که سقفهای کاذب را بطور کلی جمع کنیم .

 

 

 

نمایی از بازسازی تاسیسات رستوران 

تعمیرات زیرساختی تاسیسات شامل تخریب سرامیکهای کف ، عوض کردن لوله های آب برای آشپزخانه و فاضلابها، سیم کشی های برق وساخت ۳،۴  عدد سرویس بهداشتی دیگر، ایزوله کردن کف و سرویسها را با دقت انجام دادیم و بعد از  آن کاشی و سرامیک هایی با طراحی های جالب و دستشورهایی انتخاب و اجرا کردیم تا بتوانیم سرویسهای بهداشتی زیبایی را برای مشتریان رستوران آماده کنیم

نمایی از بازسازی و طراحی آشپزخانه ی حرفه ای و کارآمد برای رستوران

درمحلی که برای آشپزخانه در نظر گرفته بودیم فضاسازی و کابینتهای صنعتی مخصوص و میز کار استیل در آن نصب کردیم برای تخلیه دود و بوی غذا اگزازفن و کانال کشی به پشت بام اجرا کردیم . طراحی و اجرای میز اردوب برای سرو غذا طراحی و اجرای سردخانه ، اجرای طرح فضای سروغذا با دکور چوب راش را اجرا کردیم .

نمایی از بازسازی سالن اصلی رستوران 

درب ورودی را تعویض و جهت محوطه سازی ، ایجاد باغچه جلوی ورودی رستوران با دیزاین چوب ترمووود اجرا کردیم . برای جلوه ی زیبای دیوارها از ترکیب کاغذ دیواری و پتینه کاری و چوب راش استفاده کردیم . در آخر نورپردازی مخصوص غذاخوری جلوه و نمای آنجارا دو چندان کرد و رضایت مشتری باعث شد که خستگی یک ماه کار تیم بازسازی از تنمان در برود .

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn
Twitter
Facebook